    From: "Ninik" <n...@d...kei.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa autorskie dotyczące zdjęć.
    Date: Thu, 29 May 2003 20:06:21 +0000 (UTC)

    Arek <a...@e...net> nakombinował(a) coś takiego:
    > No to wtedy nie możesz bez ich zgody.
    > Chyba, że zapłaciłeś im za pozowanie.

    A jeśli oni mnie nie znają, a ja ich?
    Albo jeśli ja ich znam i oni mnie i nie protestują przeciwko fotkom?

    > Co w tym podejrzanego!?

    Ograniczenia takie ;)

    > Nie wiem. Wydaje mi się, że tak, ale to moje zdanie, nie znam orzeczeń sądów
    > w takich przypadkach.

    No właśnie nie wiem jak to jest. Nie wydaje mi się żeby wszyscy mieli na
    wszystko zgodę. Nie chcę być nie fair i nie chcę zrobić czegoś wbrew
    prawu. Poza tym strona miałaby być niekomercyjna. W przypadku
    wykorzystania jakichś materiałów chciałbym jedynie, żeby dany ktoś
    zamieszczał odpowiednie informacje na ten dany temat :)

    > Nie.

    No dobrze, tylko często widzi się takie info..

    > To już nie jest kwestia prawna.

    Ok.

    > Nie wymaga.

    Chciałbym żeby wszystko było jasne.

    --
    Dominik Chmaj _| _ o o |_ ICQ: 101929211
    www.dominik.kei.pl (_| (_) (\/) | (\) | |\ GG: 919564

    Rzeszów - łączmy się: news://news.tpi.pl/free.pl.rzeszow