    From: Roman Rumpel <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa autorskie do :-)
    Date: Sat, 13 Dec 2008 13:35:31 +0100

    Marcin Debowski pisze:

    > A co mógł zrobić poza rejestracją indywidualnego znaku graficznego
    > opartego na takim symbolu, co z kolei nie miałoby żadnego sensu?

    Akurat rejestracja takiego znaku, dla jakiejśtam działalności mogłaby
    mieć sens. Czemu nie - mogę sobie wyobrazić monopol na taki znak np dla
    płytek pcv.

    A tak w ogóle to ja nie mam pojęcia, co mógby zrobić i co zrobił.
    Wiem, ze autor artykułu użył słowa opatentować, na pewno blędnie.
    Zresztą spójrz - już sam wątkotwórca z artykułu w którym mowa jest o
    patentowani wywiódł naruszenie praw autorskich (!), czyli nikt nic nie
    wie - czeski film.