    From: Przyjazny Andrzej <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa autorskie
    Date: Sat, 30 Aug 2003 15:05:17 +0200

    In article <biq669$647$1@inews.gazeta.pl>, s...@N...gazeta.pl
    says...
    > Byc moze byla juz o tym mowa(nawet na pewno) ale ja odwaze sie spytac jak
    > jest z chronieniem praw autorskich autorow takich skromnych utworkow jak np
    > wiersze?
    > Mialam kiedys przykre doswiadczenie, gdy zobaczylam moj wiersz (jaki kilku
    > osobom pokazalam onegdaj) umieszczony na czyjej stronie jako wlasny!!! >:( .
    > sprawe udalo sie zalagodzic, ale niepokoi mnie taka perspektywa na
    > przyszlosc, nie za kazdym moim wierszem moge sie przekopywac przez siec ;/ I
    > dochodzic swych praw, mam wprawdzie pisane recznie pokreslone, z poprawkami,
> [...]
    Jest na to sposób:
    1. Piszesz na kartce wiersz, którą składasz w ten sposób, aby na tej
    samej stronie, co wiersz znalazła się pieczątka pocztowa z datą
    2. Składasz ową kartkę tak, aby utowrzyła prosta kopertę
    3. Wysyłasz pod swój adres.
    4. Listu oczywiście nie otwierasz, gdy trafia do twojej skrzynki
    pocztowej.

    Przyjazny Andrzej
    GG: 1570707; ICQ: 175468603
    E-mail: a...@l...pl; a...@t...pl