  • 51. Data: 2005-10-20 15:52:55
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):
    > Jestem, ale tego nie zrobię bo nie lubię się po stokroć powtarzać.

    znowu, dziecko ;), ucieka gdy zadać konkretne pytanie

    KG

  • 52. Data: 2005-10-20 16:13:36
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:dj8d6h$g84$1@inews.gazeta.pl...

    > Jestem, ale tego nie zrobię bo nie lubię się po stokroć powtarzać.

    akurat przepisow dotcyzacych zezwolenia na przetrzymnie nigdy nie podales.

    P.

  • 53. Data: 2005-10-20 17:07:03
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-20 17:52, kam wrote:

    > znowu, dziecko ;), ucieka gdy zadać konkretne pytanie

    Tak na marginesie przypomniało mi się:
    <ATB> kilka dni temu mojego kumpla zlapal kanar
    <ATB> wychodza z tramwaju, kanar sie pyta "no i co teraz robimy?"
    <ATB> a moj kumpel "nie wiem jak pan ale ja spierdalam" i dluga :D

    :)

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg

  • 54. Data: 2005-10-20 19:25:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):
    > Kontroler zobowiązany jest okazać identyfikator służbowy w sposób
    > umożliwiający odczytanie i ewentualne odnotowanie jego danych przez pasażera.

    W Warszawie możesz jedynie zanotować sobie numerek (dane są na drugiej
    stronie i podobno dostępne tylko policji), a identyfikatory są tak
    skomplikowane, że można by je podrobić na domowej atramentówce.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 55. Data: 2005-10-20 19:39:56
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl>

    Dnia Thu, 20 Oct 2005 21:25:53 +0200, scream napisał(a):

    > W Warszawie możesz jedynie zanotować sobie numerek (dane są na drugiej
    > stronie i podobno dostępne tylko policji), a identyfikatory są tak
    > skomplikowane, że można by je podrobić na domowej atramentówce.

    Z tramwaju :
    Kanar : dziendobry, poprosze bilet
    Pasazer : przykro mi ale nie sprzedaje

  • 56. Data: 2005-10-20 19:45:35
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl>

    > W Warszawie możesz jedynie zanotować sobie numerek

    No właśnie o tych danych mówię. Co jeszcze i w jakim celu chciałbyś odnotowac?

    pdr
    Olo

  • 57. Data: 2005-10-20 19:49:38
    Od: scream <n...@p...pl>

    Aleksander Kwaśniak napisał(a):
    > No właśnie o tych danych mówię. Co jeszcze i w jakim celu chciałbyś odnotowac?

    Ano, że taki numerek nic nie znaczy. Przydałoby się imię i nazwisko, bo
    nawet policjant musi je podać - więc dlaczego kanar ma być anonimowy?
    Szczególnie, że 90% z nich zanim cokolwiek wypisze pyta "No, to
    mandacik, czy sie dogadamy?"...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 58. Data: 2005-10-21 00:34:02
    Od: "Andrzej Skrzyniarz" <s...@p...onet.pl>

    Z tego co wiem to kontroler nie ma prawa zatrzymać mnie w autobusie,
    ani też z niego wysadzić , chyba że wyraże taką wolę.
    A co do bagażu to nie wiem jak gdzie indziej , ale w Warszawie
    za bagaż się nie płaci. A na oko to chłop w szpitalu....

    Użytkownik "Przemek" <c...@p...pf.pl> napisał w wiadomj aleości

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w

  • 59. Data: 2005-10-21 00:34:29
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Ano, że taki numerek nic nie znaczy.

    Numerek w tym przypadku znaczy więcej niż imię i nazwisko
    razem wzięte - bo numerki są unikalne, a np. kontrolerów
    Janów Nowaków (to z
    http://www.ztm.waw.pl/images/schematy/legitymacja.gi
    f ;) )
    może być kilku.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 60. Data: 2005-10-21 00:43:03
    Od: "Andrzej Skrzyniarz" <s...@p...onet.pl>

    zdaje sie iż powinno mieć się przy sobie
    (w celu okazania) dokument uprawniający do ulgi
    czy też bezpłatnych przejazdów