    From: "Przemek" <c...@p...pf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Date: Wed, 19 Oct 2005 14:03:44 +0200

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dj55hk$h75$1@inews.gazeta.pl...

    > nie, (jeszcze zalezy w jaki sposob o zrobili, ale moim zdaniem kazda proba
    > zablokowania drogi w tym celu powinna byc traktowana tak samo).
    > poczytaj art 189 kk.

    A jaki komentarz do tego:
    Taryfa przewozu osób i bagażu w komunikacji miejskiej KZK GOP
    paragraf 9 punkt 7. Podczas wykonywania przez kontrolera czynności
    związanych z wypisywaniem druku opłaty dodatkowej pasażer zobowiązany jest
    oczekiwać w pojeździe do czasu ich zakończenia. KZK GOP nie odpowiada za
    dokumenty pozostawione kontrolerowi podczas ww. czynności.

    Pozdrawiam
    Przemek