  • 1. Data: 2003-05-13 21:36:02
    Temat: Praktyki windykacyjne CANAL+
    Od: "Dart" <w...@w...pl_niespamowi>

    Jestem przedmiotem żenującej akcji firmy windykacyjnej KRUK dzialajacej w
    imieniu CANAL+.
    Pomimo nagłośnionego w mediach wyroku SN zakazującego stosowania
    niedozwolonych klauzul umownych i praktyk CANAL+ (CYFRA+) stosuje to nadal.
    Tym razem ścigają mnie za 4 dniowe 'opóźnienie' w odesłaniu FORMULARZA
    zwrotu sprzętu !
    Nadmieniam, że po rozwiązaniu umowy z CANAL+ sprzęt zwróciłem w ciągu kilku
    dni do autoryzowanego dystrybutora.

    Patrzę na te żenujące listy z firmy KRUK INKASSO ewidentnie obliczone na to
    że tzw przeciętny konsument po prostu się przestraszyć(wyboldowane kilka
    razy słowo DLUZNIK, pokreślenia, kolory, ostrzeżenia w co drugim zdaniu
    itp).

    Zaczyna mnie to irytować.
    W związku z tym pytanie o Państwa doświadczenia z tą firmą ?
    Czy można ich bezpiecznie ignorować ?

    Dart

  • 2. Data: 2003-05-13 23:28:05
    Temat: Re: Praktyki windykacyjne CANAL+
    Od: "SiM" <s...@b...wroc.pl>

    Nie radzę , ponieważ działają zgodnie z prawem i wbrew pozorom chcą pomóc.
    Jezeli nie zaplacisz zaległości, sprawa trafi do sądu, a wtedy to już nie
    przelewki.
    Mam doswiadczenia z tą firmą i nie straszą...oni wiedza co robią.
    pozdro
    SiM

  • 3. Data: 2003-05-14 06:40:30
    Temat: Odp: Praktyki windykacyjne CANAL+
    Od: "LorD_GarY" <g...@s...pl>

    > Nie radzę , ponieważ działają zgodnie z prawem i wbrew pozorom chcą pomóc.

    a co zabiją go ?? pozatym nie znasz hyba siły przebicia - pieniądza
    gdyby działali ok czy uważasz ze firma ta miałaby taki rozgłos ??

    > Jezeli nie zaplacisz zaległości, sprawa trafi do sądu, a wtedy to już nie
    > przelewki.

    tu sie zgadza , bez sensu ciągania ze 3 lata

    > Mam doswiadczenia z tą firmą i nie straszą...oni wiedza co robią.
    pracujesz w niej ?? czy tez wiewrny abonamentowicz C+ który np płacił za
    całyh rok z góry , a oni potem sie odwdzięczają i "Kruki" przysyłają po 4
    dni po terminie (30 dni) nie oddał tunera .
    > pozdro
    > SiM
    bez urazy , ale napewno sa jakies kruczki , nic nie mam do tej firmy , jak
    najbardziej powinni byc i działac , ale zgodnie z zasadami człowieczenstwa ,
    w przeciwnym wypadku nie pozostaje nam nic innego jak skorzystać z firmy
    "Najemnicy" . , albo " cos w tym stylu , heheh
    Pozdrawiam , nie całuje. ;))
    *Life is brutal, full zasadzkas and kopas w dupas*

  • 4. Data: 2003-05-14 09:50:30
    Od: "flowera" <b...@W...com>

    "Dart" <w...@w...pl_niespamowi> wrote in message
> [...]
    > że tzw przeciętny konsument po prostu się przestraszyć(wyboldowane kilka
    > razy słowo DLUZNIK, pokreślenia, kolory, ostrzeżenia w co drugim zdaniu

    Niestety do nas tez przesylaja ((((, a po udaniu sie do serwisu z checia
    oddania
    sprzetu powiedziali nam, ze nic o tym nie wiedza, i ze nie przyjmuja takie
    sprzetu
    a Kruk caly czas przesyla listy i co w zwiazku z tym zrobic?
    pozdro
    flo

  • 5. Data: 2003-05-14 09:51:44
    Od: "flowera" <b...@W...com>

    "SiM" <s...@b...wroc.pl> wrote in message
> [...]
    > przelewki.
    > Mam doswiadczenia z tą firmą i nie straszą...oni wiedza co robią.

    Jak moze trafic do sadu, skoro nie mozemy zwrocic sprzetu bo serwis go nie
    chce???
    pozdro
    flo

  • 6. Data: 2003-05-14 11:07:12
    Od: ts <s...@i...pl>

> [...]
    > sprzetu
    > a Kruk caly czas przesyla listy i co w zwiazku z tym zrobic?
    np. zadzwonic do C+ i spytac sie co oni na to? Ja nie mialem zadnego
    problemu ze zdaniem sprzetu...

  • 7. Data: 2003-05-14 12:54:00
    Od: "SiM" <s...@b...wroc.pl>

    Użytkownik "LorD_GarY" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > bez urazy , ale napewno sa jakies kruczki , nic nie mam do tej firmy , jak
    > najbardziej powinni byc i działac , ale zgodnie z zasadami człowieczenstwa
    ,

    Firmie "Kruk" zajmuje sie sciąganiem należnosci a nie rozstrzyganiem sporów.
    Dostali zlecenie od Canal+ i je wykonują. Nie rozumiem wiec czemu wieszacie
    psy na Kruk`u Jesli jakas firma mowi im ze koles jest winny tyle i tyle to
    oni im wierzą i tę kase staraja sie sciągnąc. Takie jest ich zadanie i zadne
    inne.
    Jesli nie zaplacisz Kruk odda sprawę do sądu. Jesli w swietle prawa nie
    jestes winien Canalowi nic to spij spokojnie.

    SiM

  • 8. Data: 2003-05-14 17:41:19
    Od: "Van Tommy" <t...@p...com>

    Użytkownik "Dart" <w...@w...pl_niespamowi> napisał

    > Jestem przedmiotem żenującej akcji firmy windykacyjnej KRUK dzialajacej w
    > imieniu CANAL+ [ciach]

    Tzn. czego właściwie od Ciebie chcą? Przyznam się, że nie bardzo to
    rozumiem. Cztery dni opóźnienia (ich zdaniem opóźnienia, może to tylko
    zwłoka) w odesłaniu formularza w pozwie będą wyglądać dość osobliwie. Ale Ty
    wiesz najlepiej, czego chcą.
    Co do stylu pisania listów do dłużników, to jest on w istocie niemal
    identyczny (groźby, groźby, groźby). Właściwą treść uzyskujemy po
    odfiltrowaniu całego tego słownego chłamu i rozważeniu argumentów obu stron.
    Na to jednak mamy zbyt mało danych.

  • 9. Data: 2003-05-14 20:27:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Mam również doświadczenia z tą firmą i akurat jestem przeciwnego zdania.
    Przynajmniej w stosunku do zobowiązań pochodzących z CYFRY+ to dają tak po
    d..., że hej.

    Należy sprawę po prostu rozważyć. W szczególności, czy mają rację. Jeśli
    mają rację, to położyć uszy po sobie i tyle. Jeśli nie mają racji to
    odpowiedzieć im, by wystąpili do sądu i tam udowodnili swoje roszczenie.
    Dopiero pismo w tym tonie skłania ich do refleksji. Inne ignorują i wysyłają
    kolejne pogróżki.

    Nie wiem z czego wynikają ewidentne błędy. Sama firma KRUK jest dość
    solidnym windykatorem. Ale połączenie z C+ daje karkołomne wyniki. Znam
    kilka spraw i niestety w każdej z nich nie mieli racji. Dopominali się
    nienależnych kwot. W dwóch spośród tych spraw sprawa zakończyła się
    ostatecznie. Pozostałe trwają. Ale może po prostu mam pecha w stosunku do
    nich.

  • 10. Data: 2003-05-14 20:29:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    | np. zadzwonic do C+ i spytac sie co oni na to? Ja nie mialem zadnego
    | problemu ze zdaniem sprzetu...
    Dzwonienie nic nie da. Wypieraja sie pózniej telefonów. Tylko pismo za
    zwrotnym potwierdzeniem odbioru. I tak gina u nich, ale przynajmniej
    wysylajacy ma dowód, ze wyslal. Oni maja tam ogromny nieporzadek.