  • Data: 2007-11-30 23:21:10
    Temat: Re: Pracownik chce opinie ...
    Od: "Pawel Mierzejewski" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A ja nie rozumiem, dlaczego mialbys takiej opinii nie wystawic. Nic Cie to
    nie kosztuje, a po co czlowiekowi zycie utrudniac. Oczywiste jest to ze nikt
    nie pracuje tak jakby sie nam podobalo. Wiekszosc z nas chcialaby miec
    pracowanika ktory by robil wszystko tak jak chcemy i przy tym nic nie
    wymagal, ale tak sie nie da. Wiec jezeli Cie nie rujnowal, nie okradal, a po
    prostu nie wyszla wam wspolpraca wystaw mu opinie. Kazdy ma jakies plusy.
    Pozdrawiam.