  • From: "jupi" <t-net(malpa)go2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pracodawca - brak wynagrodzenia
    Date: Fri, 3 Sep 2004 11:22:34 +0200

    Witaj

    dzieki za odpowiedzi...

    Użytkownik "L." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ch9aa6$17s$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > wystawienia
    >
    > rąbnęlo go czy co?
    > jeden pies czy dostanie fakture od twojej mamy czy od ciebie.
    > co mi sie zdaje ze on sie poprostu miga.

    no wlasnie...

    > nie pozostaje nic innego, aby postraszyc go sądem.
    > Ale udowodnisz ze masz otrzymać 5000zł?
    > musisz zobić kserokopie umów które podpisałes, cokolwiek z czego wynika ta
    > prowizja
    > przygotować sie i zabezpieczyć, mieć listę kontrahentów z którymi
    > prowadziłes rozmowy,
    > wiesz, wszystko co mogloby wskazywac ze tam pracowałes, ale i także to ze
    > taka własnie kwota się Tobie nalezy.

    Powiem tak... chodzi tu o Ere.. Na umowach sa moje podpisy i pieczatki..
    (mam autoryzacje ery i swoj numer niezalezny od mojego pracodawcy)... Z
    Germanosa przychodza rozliczenia na numer... czyli wyliczenie mojej prowizji
    a moj pracodawca potraca sobie z tego poprostu 20 %.... a wiec z
    udowodnieniem naliczonej prowizji nie ma problemu... natomiast jest problem
    z tym jak udowodnic ze to np on potraca mi 20 % a nie mi wyplaca 20 % !!!

    > ale trafiłes beznadziejnie....
    > :(
    >
    > L.

    Pozdrawiam