  • 21. Data: 2012-11-02 15:28:25
    Temat: Re: Praca za seks
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." napisał w wiadomości

    > Budowanie takich byłbym dopiero przykładem seksizmu - ja się z kobietą kąpał
    > nie będę ;-)

    No właśnie o to chodzi, że żeby bylo równouprawnienie, to albo kobiety kąpią się
    razem z facetami, albo mają własne łaźnie. A łaźni osobnych nie ma. A ja od
    dawna jestem za równouprawnieniem. Baby powinny zaiwaniać na przodkach razem z
    facetami. Było by po równo. I później mycie pleców było by ciekawsze ;)

  • 22. Data: 2012-11-04 10:02:27
    Od: p47 <k...@w...pl>

    >>> http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,9,9,212,,,us
    tawa-z-dnia-26061974-r-kodeks-pracy1.html

    > Raczej chodzi o to, że stosunek o którym mowa nie jest stosunkiem
    > pracy :P z mocy przepisu.
    > "Praca" wg definicji stanowi zobowiązanie, a wyklucza to się z zapisem
    > "każde niepożądane..." w par.6.
    > KAŻDE, czyli również w dowolnej chwili, co czyni zobowiązanie
    > nieskutecznym. Nie może być jednocześnie skuteczne i nieskuteczne,
    > i nie może być "pod kierownictwem" i jednocześnie ignorowane z mocy prawa.
    > Czyli to nie "praca" :)
    >
    > pzdr, Gotfryd

    A dla gimnastyki umysłowej.-co byłoby, gdyby w umowie o prace zapisać
    nie wymóg świadczenia seksu przez pracownicę, ale obowiązek molestowania
    seksualnego kierownictwa?
    ;-))

    Wiem , wiem, umowa niewazna, warunki pozorne w celu obejścia przepisów
    prawa, chociaż..