  • 1. Data: 2005-12-07 10:32:12
    Temat: Praca w Sadzie
    Od: "Lyntus" <T...@o...pl>

    Witam
    Orientuje sie ktos moze czy trudno sie dostac do pracy jako urzednik w
    Sadzie? Jestem po administracji na wydziale Prawa i Administracji i
    zastanawiam sie czy jeseli zloze papiery o prace to bede mial jakies szanse
    bez znajomosci.

    Pozdr

  • 2. Data: 2005-12-07 10:49:07
    Temat: Re: Praca w Sadzie
    Od: "Robert J." <r...@w...pl>

    > Orientuje sie ktos moze czy trudno sie dostac do pracy jako urzednik w
    > Sadzie?

    Ale w charakterze zbieracza owoców czy może przy podcinaniu gałęzi? :-))))
    To żart oczywiście, nie mogłem się powstrzymać :-)

  • 3. Data: 2005-12-07 10:54:29
    Od: "Lyntus" <T...@o...pl>

    Ok, sprecyzuję ze chodzi mi o pracę w Sądzie a nie sadzie z drzewkami:)

  • 4. Data: 2005-12-07 11:00:40
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Lyntus" <T...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ok, sprecyzuję ze chodzi mi o pracę w Sądzie a nie sadzie z drzewkami:)

    Jak bedzie przetarg na jakies kafelkowanie, albo naprawa dachu to próbuj.
    Natomiast szanse na bycie tam urzędnikiem mialbys w wypadku skonczenia jakies
    paroletnich studiów prawniczych. No ale wtedy to bys przecież nie pytał pół
    Polski tylko sam bys to wiedział. Przecież za ojcową świnie by ci dyplomu nie
    dali.

    vertret

  • 5. Data: 2005-12-07 12:30:21
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

  • 6. Data: 2005-12-07 13:56:34
    Od: "gg" <d...@d...d.>

> [...]
    > Sadzie? Jestem po administracji na wydziale Prawa i Administracji i
    > zastanawiam sie czy jeseli zloze papiery o prace to bede mial jakies

    Nie trzeba mieć znajomości. Wystarczy mieć tam rodzinę...
    ;)

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2005-12-07 19:06:26
    Od: "agnesdz" <a...@B...pl>

    Złóż dokumenty i co jakiś czas pytaj. Jak będzie zapotrzebowanie, to może
    zostaniesz przyjęty.
    Ja znajomości nie miałam i rodziny pracującej w sądzie też nie miałam, a
    pracuję tam już kilka lat.

    Aga

  • 8. Data: 2005-12-08 10:13:50
    Od: "gg" <d...@d...d.>

    Użytkownik "agnesdz" <a...@B...pl> napisał w wiadomości
    > Złóż dokumenty i co jakiś czas pytaj. Jak będzie zapotrzebowanie, to
    > może zostaniesz przyjęty.
    > Ja znajomości nie miałam i rodziny pracującej w sądzie też nie miałam, a
    > pracuję tam już kilka lat.

    Miałaś niezłego fuksa, że akurat potrzebowali szybko kogoś a nikt z
    rodziny i znajomych nie szukał tam pracy.

    --
    pozdrawiam
    P.

  • 9. Data: 2005-12-08 15:37:10
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Lyntus napisał(a):

> [...]
    > Sadzie? Jestem po administracji na wydziale Prawa i Administracji i
    > zastanawiam sie czy jeseli zloze papiery o prace to bede mial jakies szanse

    Szanse sa niewielkie (aczkolwiek zalezy od miasta). W duzych miastach
    szanse sa wieksze. Jednakze, wynagrodzenie to jest smiech na sali, praca
    jest ciezka (oficjalnie 8h na dobre, a w praktyce zeby sie z tym
    wszystkim wyrobic to czasem sie siedzi i 14h), warunki skandaliczne
    (ciasnota jest naprawde kosmiczna + wszystko odbywa sie jak w PRL :
    reczne zszywanie akt, wszystkie akta w szafach, nic nie jest
    skomputeryzowane), z tego tez powodu rotacja personelu jest dosyc duza.
    Pracujac tam szanse awansu sa znikome (mozna zostac zastepca kierownika,
    co jednak pociaga za sobe ten minus, ze pracuje sie wtedy non stop).
    Atmosfera pracy jest ciezka (roboty masa, czasu malo i wiecznie ktos
    bedzie Cie wyzywal: jak nie kierownik to sedzia, jak nie sedzia to
    petenci, dobrego slowa od nikogo nie ma co oczekiwac). Odradzam.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2005-12-08 17:04:41
    Od: "Lyntus" <T...@o...pl>

> [...]
    > bedzie Cie wyzywal: jak nie kierownik to sedzia, jak nie sedzia to
    > petenci, dobrego slowa od nikogo nie ma co oczekiwac). Odradzam.

    Dzieki Mithos za obszerną odpowiedz, w jakis sposob znacznie rozjasnilo mi
    ona spojzenie na temat pracy w sądzie. Tylko nie wiem juz jak to wlasciwie
    jest bo kolega ktory jest na aplikacji sedziowskiej i rownolegle stara sie
    tam o etat mowi ze jako aplikant bedzie zarabial 1400 zł na reke. Przesadza
    czy takie sa zarobki aplikantow?Chodzi o Sąd okręgowy we Wrocławiu.