    From: "Lyntus" <T...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca w Sadzie
    Date: Thu, 8 Dec 2005 18:04:41 +0100

    > Szanse sa niewielkie (aczkolwiek zalezy od miasta). W duzych miastach
    > szanse sa wieksze. Jednakze, wynagrodzenie to jest smiech na sali, praca
    > jest ciezka (oficjalnie 8h na dobre, a w praktyce zeby sie z tym
    > wszystkim wyrobic to czasem sie siedzi i 14h), warunki skandaliczne
    > (ciasnota jest naprawde kosmiczna + wszystko odbywa sie jak w PRL :
    > reczne zszywanie akt, wszystkie akta w szafach, nic nie jest
    > skomputeryzowane), z tego tez powodu rotacja personelu jest dosyc duza.
    > Pracujac tam szanse awansu sa znikome (mozna zostac zastepca kierownika,
> [...]

    Dzieki Mithos za obszerną odpowiedz, w jakis sposob znacznie rozjasnilo mi
    ona spojzenie na temat pracy w sądzie. Tylko nie wiem juz jak to wlasciwie
    jest bo kolega ktory jest na aplikacji sedziowskiej i rownolegle stara sie
    tam o etat mowi ze jako aplikant bedzie zarabial 1400 zł na reke. Przesadza
    czy takie sa zarobki aplikantow?Chodzi o Sąd okręgowy we Wrocławiu.