    From: Mithos <f...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Praca w Sadzie
    Date: Thu, 08 Dec 2005 16:37:10 +0100

    Lyntus napisał(a):

    > Orientuje sie ktos moze czy trudno sie dostac do pracy jako urzednik w
    > Sadzie? Jestem po administracji na wydziale Prawa i Administracji i
    > zastanawiam sie czy jeseli zloze papiery o prace to bede mial jakies szanse
    > bez znajomosci.

    Szanse sa niewielkie (aczkolwiek zalezy od miasta). W duzych miastach
    szanse sa wieksze. Jednakze, wynagrodzenie to jest smiech na sali, praca
    jest ciezka (oficjalnie 8h na dobre, a w praktyce zeby sie z tym
    wszystkim wyrobic to czasem sie siedzi i 14h), warunki skandaliczne
    (ciasnota jest naprawde kosmiczna + wszystko odbywa sie jak w PRL :
    reczne zszywanie akt, wszystkie akta w szafach, nic nie jest
    skomputeryzowane), z tego tez powodu rotacja personelu jest dosyc duza.
    Pracujac tam szanse awansu sa znikome (mozna zostac zastepca kierownika,
    co jednak pociaga za sobe ten minus, ze pracuje sie wtedy non stop).
    Atmosfera pracy jest ciezka (roboty masa, czasu malo i wiecznie ktos
    bedzie Cie wyzywal: jak nie kierownik to sedzia, jak nie sedzia to
    petenci, dobrego slowa od nikogo nie ma co oczekiwac). Odradzam.

    --
    pozdrawiam
    Mithos