  • 1. Data: 2003-03-17 19:18:31
    Temat: Praca w Niedziele
    Od: "Marek" <m...@w...pl>

    szukam regulacji prawnej dotyczacej pracy w niedziele.

    a dokladniej jakie placowki moga pracowac w niedziele (sklep z czyms tam
    )

  • 2. Data: 2003-03-17 20:56:29
    Temat: Re: Praca w Niedziele
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Marek" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > szukam regulacji prawnej dotyczacej pracy w niedziele.
    >
    > a dokladniej jakie placowki moga pracowac w niedziele (sklep z
    > czyms tam)

    U nas mogą wszystkie, w krajach cywilizowanych (np. Niemcy) jest to mocno
    ograniczone.

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 3. Data: 2003-03-17 22:11:42
    Od: huski <h...@p...onet.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> pisze w news:b55chn$bmg$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > w krajach cywilizowanych (np. Niemcy) jest to mocno
    > ograniczone.

    ale nas na to nie stac i dlugo nie bedzie

    --
    huski
    h...@i...pl

  • 4. Data: 2003-03-17 22:37:12
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Marek <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b55721$463$...@f...man.torun.pl...
    > szukam regulacji prawnej dotyczacej pracy w niedziele.
    >
    > a dokladniej jakie placowki moga pracowac w niedziele (sklep z czyms tam

    art. 139.10 k.p

    Sandra

  • 5. Data: 2003-03-18 08:27:29
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    BaLab wrote:

    > U nas mogą wszystkie, w krajach cywilizowanych (np. Niemcy) jest to
    > mocno ograniczone.

    Chaciałeś chyba napisać "w krajach komunistycznych (np. Niemcy)...."

  • 6. Data: 2003-03-18 12:11:51
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl>

    On 2003-03-17 23:11, huski wrote :

    > ale nas na to nie stac i dlugo nie bedzie

    O, to ja sie ciesze, ze nas nie stac :)
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |

  • 7. Data: 2003-03-18 12:14:34
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "BaLab" <b...@p...com> wrote in message

    > U nas mogą wszystkie, w krajach cywilizowanych (np. Niemcy) jest to mocno
    > ograniczone.

    I dlatego jak bylem w Austrii to trudno bylo cokolwiek kupic w niedziele.
    Dziekuje za taka 'cywilizacje' hehe.

    --
    Wasyl

  • 8. Data: 2003-03-18 12:15:07
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> wrote in message

    > Chaciałeś chyba napisać "w krajach komunistycznych (np. Niemcy)...."

    Otóż to. W krajach cywilizowanych., takich jak Stany, można o każdej porze
    dnia i nocy kupić co chcesz, jak Ci np. zabraknie w nocy mleka do kawy.

    Na szczęscie w Polsce nie udaje się tego wprowadzić - kiedy k... mać ludzie,
    którzy dymają cały tydziń po 14-16 godzin na dobę mają robić zakupy?

    Depi.

  • 9. Data: 2003-03-18 15:58:26
    Od: "Sandra" <J...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b572an$sf$...@a...news.tpi.pl...
    > Na szczęscie w Polsce nie udaje się tego wprowadzić - kiedy k... mać
    ludzie,
    > którzy dymają

    hehe to przestan dymać a zacznij pracować :P :-))))))

    Sandra

  • 10. Data: 2003-03-18 23:37:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 18 Mar 2003 13:15:07 +0100), "Marcin
    Olender" <d...@g...pl> był(a) napisał(a):

    >Na szczęscie w Polsce nie udaje się tego wprowadzić - kiedy k... mać ludzie,
    >którzy dymają cały tydziń po 14-16 godzin na dobę mają robić zakupy?

    A kiedy pracownicy tych sklepów mają oglądać rodziny?

    --
    Jego Szara Eminencja Czcigodny mag. Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: mag. Przemysław Adam Śmiejek)

    Zapraszam do *SLUGu*: http://silesia.linux.org.pl/