  • Data: 2003-03-21 00:56:44
    Temat: Re: Praca w Niedziele
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Stan_Z" <s...@g...pl> wrote in message
    news:b5aa3f$15f$1@news.supermedia.pl...

    > Ja powiem więcej! Takie coś nazywa się przymusem ekonomicznym. I jak
    > historia uczy kończy się interwencją stanowiących prawo lub (czego nie
    życzę
    > nikomu) rewolucją.

    Historia ( ustawodawstwa w szczególnosci ) uczy takze, ze przepisy
    ustanawiane pospiesznie w obrnie jakies jednaj grupy zawzwyczaj wywieraja
    skutek odwrotny od zamierzonego lub wylewaja dziecko z kapiela. Chcemy
    chronic ludzka godnosc (???) i zakazemy handlu w niedziele? OK! Hurra!
    Ups... Kilka tysiecy osob wyladowalo na bruku? Coz - ale za to teraz godnie
    nie musza pracowac w niedziele! A nawet reszte tygodnia maja wolne i moga
    widywac sie z rodzinami non-stop! Hurra!!!

    Bosz...

    --
    Depi.