  • Data: 2003-03-19 19:59:42
    Temat: Re: Praca w Niedziele
    Od: Wojciech Szweicer <p...@w...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-03-19 20:20, BaLab wrote :

    > Masz rację, nie ma takiego zapisu. Ale może powinien być przepis
    > ograniczający samowolę i nadużycia w tym zakresie? Po to, aby Konstytucja RP
    > nie była miejscami, np. gdy mówi o godności człowieka, martwym zapisem.

    A jesli ktos ma ochote pracowac w niedziele? Po co mu zabraniac? Ja tam
    stoje na stanowisku, ze jesli sie zgodzilem na jakies warunki, to trudno
    - nie mam prawa teraz zmieniac (oczywiscie, jednostronnie) czy
    strajkowac. Wiem, mam wybor, zwolnic sie, moze pojde na bruk i bede
    bezrobotny. Ale tez moze sklep wiecej zarobi i wiecej sprzeda, dzieki
    czemu skorzystaja np. rolnicy? O takich powiazaniach tez nie zapominajmy.
    Oczywiscie uwazam, ze praca w niedziele powinna byc dobrowolna (tak samo
    jak w kazdy inny dzien). Jesli szef komus mowi "popracuj w niedziele", a
    w umowie tego nie bylo, to oczywiscie, zgadzam sie, jest to zlamaniem
    warunkow umowy. Ale jesli w umowie bylo, no to przepadlo... Trzeba
    patrzec, co sie podpisuje.
    - Szwejk

    --
    E-mail: | Moja strona o I Wojnie Swiatowej: |
    wszwejk | http://www.wielkawojna.prv.pl |