  • Data: 2009-07-02 07:25:12
    Temat: Re: Praca po okresie wypowiedzenia - "ostatnie dwie godziny"
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Baloo pisze:

    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał\

    > O ile to pracodawca planuje pracownikowi jego własną robotę.

    Umowa o pracę co do zasady obejmuje czynności wykonywane w miejscu i
    czasie wyznaczonym i pod kierownictwem.
    Przy umowie o prace nie płaci się bezpośrednio za wykonane zadania ale
    za czas spędzony w pracy. Nawet w pracy na akord podstawa wynagrodzenia
    jest niezależna od wyników - minimalne wynagrodzenie pracownik i tak
    dostać musi stosownie do czasu spędzonego w pracy.

    Zresztą co to może być za inwentaryzacja której nie można przejąć???
    W młodości byłam magazynierem, wiem co mówię.
    Jak inwentaryzacji nie może dokończyć ktoś inny (nawet gdyby mu to
    zabrało 2 dni a nie godziny) to znaczy, że albo od początku był burdel
    na kółkach albo zwolnione jedynego kompetentnego pracownika.

    Dyskusja jak zwykle schodzi na kwestie moralno - etyczne (i jak widać
    Katonów ci u nas dostatek).

    A od strony prawnej sprawa jest jasna.
    Koniec umowy - koniec obowiązków.
    Pracodawca nie ma prawa odmówić wydania świadectwa pracy, można go za to
    podać do sądu.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813