  • 1. Data: 2010-01-08 12:27:20
    Temat: Praca bez wynagrodzenia
    Od: GFusion <b...@o...pl>

    Witam,

    Gdzie mozna sie zglosic w przypadku gdy byly pracodawca pratycznie nie
    wyplaca wynagrodzenia za grudzien, i jako powod podaje rozliczenie
    inwentury... Wylicza wszystko na karteczce sobie i pokazuje
    pracownikowi, a ten podpisuje papiery z inwentury, karte o odebraniu
    wyplaty (chociaz faktycznie jej odebral 15 PLN).

    Jakies szanse przed sadem pracy?

    pozdrawiam
    //GF

  • 2. Data: 2010-01-08 12:46:20
    Temat: Re: Praca bez wynagrodzenia
    Od: Michał <m...@w...o2.pl>

    > Jakies szanse przed sadem pracy?

    A umowę masz? Bo zdarzają się ludzie, którzy wierzą pracodawcy na słowo,
    że niedługo dostaną umowę, i chodzą tak do pracy przez trzy miesiące...
    (nie śmiać się) :)

  • 3. Data: 2010-01-08 13:00:19
    Od: GFusion <b...@o...pl>

    Michał pisze:

    > A umowę masz? Bo zdarzają się ludzie, którzy wierzą pracodawcy na słowo,
    > że niedługo dostaną umowę, i chodzą tak do pracy przez trzy miesiące...
    > (nie śmiać się) :)

    Umowa byla, bo juz u tego pracodawcy nie pracuje. i dzisiaj odebralem
    te... 15 PLN

    pozdrawiam
    //GF

  • 4. Data: 2010-01-08 13:20:58
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 08-01-2010 13:27, GFusion pisze:
> [...]
    > pracownikowi, a ten podpisuje papiery z inwentury, karte o odebraniu
    > wyplaty (chociaz faktycznie jej odebral 15 PLN).

    Musisz udowodnić, że faktycznie nie dostałeś pieniędzy, chociaż złożyłeś
    oświadczenie, że je dostałeś.
    Raczej przechlapane.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 5. Data: 2010-01-08 14:42:37
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

    "GFusion" <b...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > inwentury... Wylicza wszystko na karteczce sobie i pokazuje pracownikowi,
    > a ten podpisuje papiery z inwentury, karte o odebraniu wyplaty (chociaz

    Marne!
    Poczytaj o zakladzie tekstylnym w Opatowie. Tam nawet burmistrz czy
    prezydent nic nie zdzialal, sady maja to gdzies a majatek zakladu wywiezli:)
    Jedyne co mozna polecic to zwrocic sie do MOPS tak tez pracownikom tamtej
    firmy poradzila pani burmistrz czy prezydent.
    Aha, pracodawca nie placil ok 100 osobom od czerwca:(
    Powinienes poczytac o tym, zawsze czegos sie dowiesz.
    ps.
    zaklad nadal nie jest w likwidacji, czyli tak jak by pracowal.

  • 6. Data: 2010-01-08 19:05:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Michał napisał(a) :

    > A umowę masz? Bo zdarzają się ludzie, którzy wierzą pracodawcy na słowo,
    > że niedługo dostaną umowę, i chodzą tak do pracy przez trzy miesiące...
    > (nie śmiać się) :)

    Lata. Nie 3 a 6. Sześć lat. Ostatnio ktoś tu pisał o tym.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 7. Data: 2010-01-09 09:25:33
    Od: "Stokrotka" <o...@a...pl>

    Państwowa Inspekcja Pracy.

    > Jakies szanse przed sadem pracy?

    Mi nie wypłacili (styczeń 2001), Inspekcja na piśmie kazała wypłacić,
    pozew złożyłam w lutym 2001, praca była legalna z umową do sądu trafiły
    nawet moje druki RMUA-określające kwotę,a w sądzie pracy ( grudzień 2006 ):
    stszelano do mnie, pobito mnie, próbowano wymusić zeznania łamiąc mi rękę
    (nie podpisałam ), głodzono, i zamknięto na ponad 24 godziny bezprawnie
    i bez dokumentów (poświadczających zamknięcie w ciupie),
    bez dokumentów protokołu przekazania człowieka - mnie, zatszymanej - nie
    wykluczam, że po czasie dokumenty zostały "spreparowane"- ale kłucili sie o
    to pszy mnie.

    Powodem formalnym zatszymania było posiadanie pszeze mnie wniosku o ksero
    kilku stron z akt sprawy ___mojego wniosku__ , czyli mojej własności.
    Wniosek był odmowny, więc informacja odmowy była dla mnie, więc wniosek był
    i ____jest____ moją własnością, ale zrabowaną mi w tym dniu pszez policję,
    bo był dowodem korupcji w sądzie.

    Złożyłam doniesienie do prokuratury, pisma zapętliły się,
    teraz się ukrywam.

    Sędziowie za kraty !!!
    Policja to bandyci!!!