    From: Slawek <s...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozwolenie ze Spółdzielni Mieszkaniowej
    Date: Wed, 2 Apr 2003 09:11:44 +0000 (UTC)

    "Michal Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-p
    l-jako-domene-regexp@do_DOT.pl> naskrobal(a) w
    news:b6d802$k0k$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > Podjąlem juz decyzje: naszą siec lokalną z sąsiadami buduje
    > legalnie. W tym celu zglaszam sie do SM o zgode na pociągniecie
    > kabla po klatce. Czy owa SM ma jakiś termin w którym musi mi
    > odpowiedziec? Czy moze jak mi nie odpowie to jest milcząca zgoda?

    Najlepiej idz pogadaj z prezesem SM i bedziesz mial jasnosc sytuacji,
    a nie baw sie w pisma bo to tylko czas stracony... Zbierz podpisy
    ludzi zainteresowanych mozecie zalozyc stowarzyszenie (zwykle) i
    przygotowac juz takie rzeczy jak umowa, regulamin dzieki czemu prezes
    SM zobaczy, ze powaznie podszedles do tematu. Zrob jakis plan sieci,
    ktore bloki ma obejmowac, na jakim sprzecie masz zamiar robic, napisz
    oswiadczenie, ze bedziesz placic za energie zurzyta przez switche...
    Omow dokladnie jak maja byc ciagniete kable, gdzie beda szafeczki
    itp. Jesli po tym wszystkim nie otrzymasz zgody (co malo
    prawdopodobne) zglos sie do rady osiedla i tam przedstaw prezentacje
    calosci (u mnie rada wlasciwie byla pierwszym krokiem bo tam
    skierowano mnie ze spoldzielni). Ja o budowe swojej sieci walcze juz
    od stycznia, ale na szczescie jestem u konca mordeki i donoszenia
    nowych to pisemek...

    --
    Slawek
    Gadu-Gadu: 1262167