  • Data: 2013-10-22 13:31:58
    Temat: Re: Pozostawiona przez kuriera paczka
    Od: Adam Klobukowski <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Tuesday, 22 October 2013 13:21:48 UTC+2, Liwiusz wrote:
> [...]
    niedopuścić do jej zniszczenia/uszkodzenia itp i minimum raz w tygodniu musisz
    dochowac "należytej staranności" poinformowania sąsiadki o tym że masz jej paczkę.
    Czyli minimum raz w tygodniu musisz dzwonić do jej drzwi i aby mieć na ta czynność
    potwierdzenie to najlepiej aby był przy tym obecny gospodarz domu.

    > Chyba lepiej dzwonić notarialnie.

    Może lepiej w obecności Dzielnicowego i Komendanta najbliższej jednostki straży
    pożarnej? ;)

    AdamK