    From: "Michał Ickiewicz"
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-poziostawiajac-do-pl-jako-domene-regexp@do_DOT.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poziom alkocholu...
    Date: Wed, 16 Apr 2003 16:34:48 +0200

    Użytkownik "KK" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:b7jm6b$qj7$1@absinth.dialog.net.pl...

    > "thc_dRinker" <wojtek_k[no_spam]@op.pl> wrote in message
    > na
    > nastepny
    >
    > Według przepisów rower od samochodu niczym się nie różni.
    > Zdaje się, że dopiero od 0.5 za jazdę można dostać 2 lata. (i to jeszcze
    na
    > rowerze). Będzie co wspominać i dzieciom opowiadać, jak to tatuś... ech,
    > szkoda gadać
    mi się wydawało że olewali taiego delikwenta tylko powietrze z kół kazali
    spuszczać żeby napewno nie jechał tylko prowadził.

    Dziwne w całej sprawie jest to, że w Polsce jest obowiązek zabrania prawa
    jazdy jeżeli policja napotka na kierowcę pod wpływem alkoholu (pow 0,2
    promila). Problem w tym, że zatrzymywanych pijanych jest 2x więcej niż
    zabieranych praw jazdy. Czemu? Bo jak nie okażesz to nie mogą CI zabrać

    Pozdr

    MI