  • Data: 2003-01-14 11:08:00
    Temat: Re: Pozew o naruszenie dóbr osobistych (DLUGIE ALE WAZNE)
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Czesc!
    :
    : Zanim Ci pomoge chcialbym tylko wyrazic lekkie ubolewanie. Wszystkim,
    ktorzy
    : Ci
    : wyzej odpisali nie chcialo sie pofatygowac i zobaczyc na ten temat
    : orzecznictwa, nie wiem
    : czy nie maja np. Lex'a (w co watpie) czy po prostu wola sobie od tak
    : popisac, bez
    : jakiegokolwiek wysilku (chyba raczej to).

    drogi konradzie, przeczytąłem uzasadnienie,
    a teraz słucham jakie popełniłem błędy merytoryczne.
    Jeżeli dowodem wiedzy jest dla Ciebie umiejętność wyszukiwania orzeczeń, to
    może powinieneś wyjechać za wielką wode i robić karierę.