  • Data: 2003-01-14 11:15:35
    Temat: Re: Pozew o naruszenie dóbr osobistych (DLUGIE ALE W AZNE)
    Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > From: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>
    > To: <p...@n...pl>
    >
    > : Czesc!
    > :
    > : Zanim Ci pomoge chcialbym tylko wyrazic lekkie ubolewanie. Wszystkim,
    > ktorzy
    > : Ci
    > : wyzej odpisali nie chcialo sie pofatygowac i zobaczyc na ten temat
    > : orzecznictwa, nie wiem
    > : czy nie maja np. Lex'a (w co watpie) czy po prostu wola sobie od tak
    > : popisac, bez
    > : jakiegokolwiek wysilku (chyba raczej to).

> [...]

    :) ja myślę na bieżąco :) Pierwsze co przyszło mi do głowy to kc i m.zd.
    odpadło. Póżniej dodałem pr. aut. no i cóż - wyszło tak jak w orzeczeniu. Inna
    sprawa, że ta apelacja tak, inna może odmiennie. Ciekawe czy była kasacja?
    Ciekawa jest wysokość zadośćuczynienia - powód wnosił o 100 tys. dostał 5 :)
    jednym słowem to nie Ameryka (co chyba mnie cieszy).