  • 11. Data: 2012-11-15 17:50:41
    Temat: Re: Pozew do sądu a adres pozwanej
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Rafał "SP" Gil napisał(a) :

    > Wyślij ze starym adresem. Jak nie przypasi to sądowi - zobowiąże
    > cię do wskazania prawidłowego adresu. Zwrócisz się wtedy do CBA
    > z prośbą o wskazanie aktualnego adresu.

    Taaaaa, a mnie sąd dał kiedyś 7 dni na ustalenie adresu.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 12. Data: 2012-11-15 17:59:01
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-15 17:50, Zbynek Ltd. pisze:

    > Taaaaa, a mnie sąd dał kiedyś 7 dni na ustalenie adresu.

    I co - oddalił sprawę bo się nie wywiązałeś z terminu?

    --
    spp

  • 13. Data: 2012-11-15 18:51:54
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Taaaaa, a mnie sąd dał kiedyś 7 dni na ustalenie adresu.

    Pod rygorem zawieszenia postępowania, a to niczym nie grozi. Będziesz
    miał adres, to sobie postępowanie odwiesisz. W rok się wyrobisz.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2012-11-15 21:03:03
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Liwiusz napisał(a) :

    > Pod rygorem zawieszenia postępowania, a to niczym nie grozi. Będziesz
    > miał adres, to sobie postępowanie odwiesisz. W rok się wyrobisz.

    Nie pamiętam już pod jakim rygorem. Równo 10 lat temu. A że pozwany
    był niebieskim ptakiem, i zmieniał miejsce zamieszkania z
    częstotliwością raz na miesiąc czy dwa, to dałem sobie spokój.
    Nie chce mi się teraz wyciągać papierów z samego dna zagraconej szafy.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 15. Data: 2012-11-15 21:58:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-14 19:36, Krzysztof Jodłowski pisze:

    > CBA to może nie :) CBŚ raczej też nie. Ale urząd meldunkowy (czy
    > coś w ten deseń) gminy powinien się zastosować do wskazania sądu.

    To się wykazałeś ...
    http://bazy.ngo.pl/search/info.asp?id=75885

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 16. Data: 2012-11-15 22:00:16
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-14 19:53, Krzysztof Jodłowski pisze:
    > Nie, ale papier z sądu będzie podkładką, żeby MSWiA mogło
    > udzielić informacji. Jak pójdziesz tam z ulicy, to Ci nic nie
    > powiedzą - ochrona danych osobowych.

    Bzdura.

    > Warszawie na
    > inercji
    > nazwa tego
    > pamięta :)
    > O toż to mi chodziło, tylko sądziłem, że można wystąpić przez
    > gminę.

    Nie bzdura a kretynizm. Po co pytać o jedną gminę jak można
    zapytać o cały kraj ? No ale jak ktoś lubi pod górę i niczym
    idiota, to pewnie pójdzie do gminy miast do cba.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 17. Data: 2012-11-15 22:04:43
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-14 22:09, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) pisze:

    > nie do wiary, ciekawe...

    Prawdziwe. Należy wykazać "interes" ... Cytuję z wniosku do CBA
    (ichni formularz): "Potrzeba uzyskania danych może wynikać z
    interesu faktycznego bądź prawnego. W przypadku powoływania się
    na interes prawny wnioskodawca jest zobowiązany wskazać przepis
    prawa materialnego, na podstawie którego jest uprawniony do
    żądania udostępnienia danych osobowych innej osoby lub załączyć
    dokumenty potwierdzające ten interes. Przykładowe sytuacje
    wskazujące na posiadanie interesu prawnego to: przysługujące
    wierzytelności; postępowanie sądowe w sprawie: nabycia spadku,
    zniesienia współwłasności, o ochronę dóbr osobistych."

    > zdradź jaką Ty miałeś podkładkę ?

    Wierzytelność ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 18. Data: 2012-11-15 22:06:14
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2012-11-15 21:03, Zbynek Ltd. pisze:

> [...]
    > z częstotliwością raz na miesiąc czy dwa, to dałem sobie spokój.
    > Nie chce mi się teraz wyciągać papierów z samego dna zagraconej

    Liwiusz ci już napisał pod jakim rygorem. ZAWIESZENIA ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 19. Data: 2012-11-21 17:03:25
    Od: "Garg 07," <f...@o...pl>

    Użytkownik "Baczek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > chwilę nowego. Czy mogę wysłać pozew ze starym, adresem dłużniczki, czy
    > muszę się pogimnastykować i szukać gdzie mieszka w tej chwili?

    Firmy windykacyjne walą do e-sądu pozwy nie sprawdzając czy delikwent się
    wymeldował czy nie. Niektórzy dowiadują się o windykacji w momencie zajęcia
    konta przez komornika, który sobie bez problemu ustali zameldowanie
    dłużnika. A wtedy ciężko o walkę, wyrok prawomocny ... niby można podnosić
    sprzeciw że nie został doręczony ... ale jeśli kasa się należy to nikt
    normalny nie będzie tego odkręcać. IMHO pisz pozew z adresem ktory znasz :)
    Dostaniesz nakaz, czekaj na uprawomocnienie i komornik sądowy.