    From: "remeeq" <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew do sądu
    Date: Wed, 1 Sep 2004 16:08:04 +0200

    Użytkownik "L." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ch3shn$qfe$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "guani" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > >

    > pracodawca nie ma obowiązku wypłacić ci świdczenia urlopowego. (obowiązuje
    > to chyba od 2003roku).
    > A jesli nie ma obowiązku to nic nie wskórasz.... A dlaczego dopiero teraz
    > sie awanturujesz, a nie zaraz po urlopie? nie mogłas sie dogadac wtedy?
    > Skoro ustaliliscie wczesniej ze nie ma nikt wypłaconego świdczenia, to
    teraz
    > kiedy juz nie pracujesz domagasz sie zmiany ich decyzji?
    > nie chciałabym miec takich kłopotów ze swoimi pracownikami...
    >
    > L.

    A niby dlaczego nie obowiązuje? Pracodawca musi wypłacić świadczenie, jeśli
    coś się zmieniło to podaj podstawę prawną.

    Co do sprawy sądowej - nie ma się co szczypać z pozwem, w sądach pracy
    pracownik nie ponosi kosztów rozpraw sądowych nawet w przypadku przegranej,
    więc niczym nie ryzykujesz, składaj pozew, może już to wystraszy pracodawcę,
    pewnie wygrasz (80% spraw rozpatrywabnych jest z korzyścią dla pracowników)
    a jesli przegrasz - nic nie tracisz.

    nie czaj sie więc tylko smaruj pozew i smigaj do sądu.