    From: "L." <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pozew do sądu
    Date: Wed, 1 Sep 2004 09:05:25 +0200

    Użytkownik "guani" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ch2h4l$5j6$1@fargo.cgs.pl...
    > Przez 2 lata byłam zatrudniona na umowę o pracę na czas
    > nieokreślony. W ciągu tych 2 lat wykorzystałam przysługujący mi urlop
    > w nieprzerwanym wymiarze 14 dni uprawniającym do wypłaty
    > świadczenia urlopowego. Pracodawca jednak nie wypłacił mi go
    > zakrywając się Funduszem Socjalnym. Firma nie ma obowiązku
    > tworzenia funduszu, gdyż zatrudnia tylko 3 osoby plus 2 właścicieli.
    > Dodam, że jest to małżeństwo. Fundusz utworzony jest wyłącznie na
    > ich potrzeby. Żaden z pracowników nigdy nie korzystał z funduszu. W
    > usłyszanej opinii dowiedziałam się, że sprawa w Sądzie od razu
> [...]

    pracodawca nie ma obowiązku wypłacić ci świdczenia urlopowego. (obowiązuje
    to chyba od 2003roku).
    A jesli nie ma obowiązku to nic nie wskórasz.... A dlaczego dopiero teraz
    sie awanturujesz, a nie zaraz po urlopie? nie mogłas sie dogadac wtedy?
    Skoro ustaliliscie wczesniej ze nie ma nikt wypłaconego świdczenia, to teraz
    kiedy juz nie pracujesz domagasz sie zmiany ich decyzji?
    nie chciałabym miec takich kłopotów ze swoimi pracownikami...

    L.