eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew do Sądu Pracy i odpowiedź Pozwanego...Prosze o komentarze › Re: Pozew do Sądu Pracy i odpowiedź Pozwanego...Prosze o komentarze
  • Data: 2004-08-09 21:17:16
    Temat: Re: Pozew do Sądu Pracy i odpowiedź Pozwanego...Prosze o komentarze
    Od: "koyot" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:cf8p1v$ndg$1@fargo.cgs.pl...
    > nie ma
    > rozwiazanie
    > to samo
    >
    > Oczywiście że to nie to samo
    > Np. przyczyny nie dotyczące pracowników mogą też nie leżeć po stronie
    > zakładu pracy, a zatem podana przez Ciebie wersja jako obecnie
    > obowiązująca wygląda na korzystniejszą dla pracowników
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO
    > -> http://usenet.pomocprawna.info

    to co prawisz wydaje sie jak najbardziej logiczne i jest to najczesciej
    spotykany argument - jednakze podaj mi chociaz jeden przyklad, który przy
    uwzglednieniu orzecznictwa SN i literatury przedmiotu nie daloby sie
    podpiac pod przyczyny lezace po stronie zakladu pracy - bo chociazby sile
    wyzsza sie da i tak tez robiono