eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew do Sądu Pracy i odpowiedź Pozwanego...Prosze o komentarze › Re: Pozew do Sądu Pracy i odpowiedź Pozwanego...Prosze o komentarze
  • Data: 2004-08-09 21:29:38
    Temat: Re: Pozew do Sądu Pracy i odpowiedź Pozwanego...Prosze o komentarze
    Od: "koyot" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dredd" <...@...pl> napisał w wiadomości
    news:cf8ppc$nte$1@fargo.cgs.pl...
    > który przy
    > chociazby sile
    >
    > To co piszesz też jest godne uwagi, choć warto pamiętać, że
    > korzystniejsze sformułowanie ustawowe jest bez wątpienia cenniejsze
    > niż kilogramy nawet dorobku judykatury i doktryny (nawet wówczas
    > kiedy owo korzystniejsze ujęcie ustawowe jest wynikiem rozważań
    > zawartych w publikowanych wcześniej orzeczeniach sądów i poglądach
    > literatury przedmiotu)
    > Pozdrowienia
    >
    > --
    hehe tak naprawde to te sformulowanie pojawilo sie bo nasi "masterzy" lubia
    przepisywac na zywca (z Dyrektywy zle przetlumaczonej w dodatku - prof
    Florek ladnie tlumaczy - Europejskie prawo pracy) - zreszta co do tej ustawy
    moglbym sie rozwodzic dlugo :-) moge dac glowe ze da sie zaskarzyc
    skutecznie pewne zapisy ustawy do ets i ktos to napewno zrobi

    ja lubie kilogramy ksiazek i orzeczen wiec bede sie trzymal swojego
    stanowiska :]

    Pozdro Dredd