  • Data: 2004-02-16 21:58:16
    Temat: Re: Powtorne pytanie.
    Od: "Funia" <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Funia, ale artykul 37 nie mowi nic o tym, ze naleza mi sie te dwa dni,
    jesli
    > jestem na urlopie, tudziez zamiany ich na ekwiwalent pieniezny. Jesli
    powiem
    > / napisze pracodwacy, ze na podstawei art37, to dostane odpowiedz, z
    > eprzeciez jestem na urlopie, wiec te 2 dni mi nie przysluguja....

    ja to widze tak:
    pracownikowi przysługują te dni - to jest twoje uprawnienie, ale nie da się
    tego zamienić na kasę.
    urlop się da - więc należy ci się ekwiwalent
    jest takie orzeczenie SN. jutro sprawdzę w pracy sygnaturę w lexie i dam ci
    znać, ale jestem tego na 100% pewna.

    P.s. jakby co to powiedz swojemu pracodawcy, że tak jest bo Funia jest pewna
    ;)