    From: zly <b...@N...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Powrót byłego męża do mieszkania komunalnego.
    Date: Sat, 23 Jul 2011 11:55:04 +0200

    Dnia Fri, 22 Jul 2011 22:50:35 +0200, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > Kto jest najemcą tego mieszkania ?

    Wiem, że zameldowanie nie daje mu żadnych praw. Chciałbym się dowiedzieć
    gdzie mogę znaleźć jakie ma prawa,a jakich nie.
    Z tego co wiem najemców jest trzech. Kobieta, mąż i matka kobiety. Przy
    rozwodzie niestety nie było to ustalone. Nie wiem w ogóle czy mogło być
    skoro mieszkanie nie należy do żadnego z nich.
    Próba wymeldowania była. Urzędnik wziął numery telefonów do dzieci, żeby
    niby potwierdzić fakt, że on tam nie mieszka. Nie zadzwonił, za to mąż
    napisał pismo, że nie mieszka, ale zamierza. Koniec końców wymeldowany
    dalej nie jest.
    --
    marcin