  • Data: 2015-07-12 23:00:34
    Temat: Re: Powolywanie bieglego a Poznanska sprawa dopalaczowa
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > a co twoim zdaniem stanie sie z obecnymi klientami tych sklepow?
    >
    > bo moim 'polowa' zrezygnuje i pojdzie po piwo a druga 'polowa' poszuka
    > czegos mocniejszego
    >
    > o ile rozumiem ze nieletni czesto niezbyt jest w stanie podjac swiadoma
    > decyzje, to limitowanie dostepu doroslym to kretynizm

    Byc moze.
    Mi sie trudno wypowiadac, bo jakos nie kreca mnie tego typu uzywki.
    Ale mysle sobie, ze trzeba pójsc drogą która inni juz przetestowali - skoro
    nie ma szans na wyeliminowanie pociagu ludzi do uzywek, to trzeba skierowac
    ich na uzywki ktore stosunkowo mało szkodzą, jak np, marihuana.
    A skoro to swinstwo zabija, to jednak chyba warto z tym walczyc.

    Nie mam złudzen ze ludzie przestana sie narkotyzowac - robili to kiedys,
    beda robic w przyszłosci.