eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPowiadomienie o popełnieniu przestepstwa › Re: Powiadomienie o popełnieniu przestępstwa ["Ten pan już nikogo nie zamorduje" 2]
    Subject: Re: Powiadomienie o popełnieniu przestępstwa ["Ten pan już nikogo nie
    zamorduje" 2]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <5a0d8c41$0$656$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <5a0da9e3$0$5155$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a0e0fed$0$15196$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a0e8b87$0$652$65785112@news.neostrada.pl>
    <5a0f40b3$0$5146$65785112@news.neostrada.pl>
    From: cef <c...@i...pl>
    Date: Sat, 18 Nov 2017 00:26:47 +0100

    > W dniu 17-11-17 o 08:11, cef pisze

    > No i odpowiednio akurat zareagował. Nie jest od oceniania, czy
    > popełniono przestępstwo, czy nie

    Ja sądzę, że to byłby gówniany minister, który nie wie co się
    w czasie jednej z największych manifestacji dzieje.
    I jego unik, że nie widział tylko go ośmiesza,
    bo z pewnością został dobrze poinformowany i nawet jeśli nie widział to
    z pewnością wiedział. I na pewno nie zareagował prawidłowo, ale to już
    pozostawię
    bez komentarza - mamy tu różną wrażliwość, bo ja wątpliwości, że
    popełniono przestępstwo nie miałem od samego początku a cała rządowa
    wierchuszka
    dopiero do tego doszła jak dziennikarze przycisnęli a kierownictwo się
    zgodziło.
    A Ty nawet teraz uważasz, że to nie do ocenienia, więc pasuję.

    > A co masz mu do zarzucenia w tym konkretnym wypadku? Bo tak w ogóle, to
    > pewnie by się kilka rzeczy znalazło.

    Napisałem już powyżej.
    Uważam, że w chwili gdy padły te pytania od dziennikarzy to nie powinien
    rżnąć głupa, że nic nie widział, bo jego psim obowiązkiem było wiedzieć
    co się dzieje.
    Powinien normalnie i zgodnie z prawda powiedzieć, że jeśli takie coś
    miało miejsce,
    to z pewnością policja już się tym zajmuje. Ale bał się, że jego
    samodzielność
    może skomplikować politykę.

    > Ale skoro nie jest przekonany, ze tam przestępstwo miało miejsce, to po
    > co ma to robić?

    Nie ma takiej prawnej możliwości.
    On powinien wiedzieć (i wiedział) jeszcze przed popełnieniem przestępstwa,
    a po rozmowie z mediami był pewny

    > W czym zatem problem?

    W niewłaściwej reakcji ministra, ale to już sobie wyjaśniliśmy.

    > Powinny, gdyby były przekonane, ze doszło do przestępstwa.

    Jak wyżej.

    Chyba EOT skoro Ty nadal nie widzisz nawet teraz przestępstwa,
    to trudno Ci zrozumieć dlaczego minister miałby robić cokolwiek.