  • Data: 2004-08-30 18:38:17
    Temat: Re: Powiadomienie komornika
    Od: Net-C <z...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

    Sebol wrote:

    > morał taki że na zawiadomieniu o wszczęciu egzekucji pisze jak byk że
    > należy wpłacać tylko bezpośrednio komornikowi. Teraz komornik i tak naliczy
    > 15% i jeszcze się trzeba z nim użerać żeby egzekucje umorzyć.

    Owszem pisze ale czy jest obowiazek wplacania TYLKO jemu albo nie prawa
    wplacac od razu wierzycielowi.
    A chocby zeby zaoszczedzic na szeregu przelew ode mnie do komornika , od
    niego do wierzyciela itd.

    Fakt faktem to "groszowe" sprawy ale nie zamierzam placic nic wiecej niz
    musze.

    A juz tak na koniec to ja rzuce swoim moralem : nie zawsze dluznik to
    ten zly a wierzyciel (czy komornik) to to dobre , biedactwo ktore
    pieniedzy sciagnac nie moze.

    W zyciu roznie bywa , moze warto o tym pamietac .....

    Net