    From: Animka <a...@t...ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Powalanie twarzami na ziemię
    Date: Sun, 15 Aug 2021 15:58:45 +0200

    W dniu 2021-08-15 o 14:18, Uzytkownik pisze:
> [...]
    y-wyciagneli-kobiete-z-autobusu-przydusili-do-ziemi-
    i-skuli-wideo/984l0d6,79cfc278

    > To napisz w jaki sposób mieli nakłonić kobietę, która bezczelnie
    > lekceważyła sobie prawo i nie chciała się podporządkować? Mieli ją
    > prosić, błagać, a może zaproponować w zamian łapówkę, albo też wyprosić
    > z autobusu innych pasażeró?
    >
    > Nie chciała wykonać polecenia zakładając psu kaganiec,

    Widocznie nie miała dla psa kagańca.

    nie chciała
> [...]
    > użyli przymusu do czego mieli prawo. Wyciągnęli ją z autobusu, a skoro
    > stawiała opór i szarpała się z mundurowymi to ją obezwładnili i skuli
    > kajdankami. Nie było tu żadnego przekroczenia uprawnień ze strony
    > strażników. Pisanie o nich bandyci czy też pisanie, że powinni wylądować
    > w więzieniu świadczy tylko o niewiedzy do czego są uprawnione służby
    > porządkowe, braku wyobraźni i przyzwalaniu do łamania prawa.
    >
    > Osobiście właśnie takich reakcji od nich oczekuję, a nie codziennego
    > biegania pomiędzy samochodami i pozostawiania mandatów za wycieraczkami.

    No tak, nie byłam w takiej sytuacji i może musi być tak jak Ty piszesz.

    > Co to znaczy "kontrolowali"? Reakcja psa potrafi być tak szybka i
    > spontaniczna, że nawet żadne z nich nie zdążyłoby zareagować. Weź pod
    > uwagę, że środki komunikacji miejskiej wywołują w zwierzętach ogromny
    > stres. Duża ilość ludzi, duża ilość bodźców, przeróżnych zapachów,
    > warkot silnika, który pies może odbierać jako dźwięk agresji, a przy tym
    > przemieszczanie się i zaburzenia równowagi, błędnik szaleje, a pies
    > widzi tylko nogi ludzi i ruch tych nóg może też zinterpretować jako
    > agresję, zwłaszcza jak ludzie nie zauważą psa i nadepną na łapę.

    Trzymali tego psa na smyczy. Leżał pod siedzeniem.

> [...]
    > dokładnie w taki sam sposób jak to robią dominujące psy, czyli kładąc
    > rękę na jego karku i przyduszając go do ziemi. Od tego momentu już się
    > nie odważył podejść do mnie na odległość bliższą jak 2-3m. Jego
    > właścicielka próbowała go odciągnąć ode mnie to ją pogryzł. Niestety w
    > domu pies był dominującym samcem alfa, ponad wszystkimi członkami
    > rodziny. W trakcie domowych posiłków był karmiony przy stole, a do tego
    > nauczył się, że jak pojawia się ktoś obcy w domu, kogo obszczekiwał to
    > pies wymuszał od domowników brania na ręce, dzięki temu był większy i

    Głupi właściciele pieska to i pies głupi.

    --
    animka