  • Data: 2021-08-15 21:36:54
    Temat: Re: Powalanie twarzami na ziemię
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-08-15 o 15:58, Animka pisze:
    > Głupi właściciele pieska to i pies głupi.

    Hmmm.....?

    Według mnie bardzo inteligentni. Oboje wykształceni, emerytowani
    wykładowcy z wyższych uczelni. Oboje pracowali na uczelniach wykładając
    w obcych językach hiszpańskim i angielskim na zagranicznych uczelniach,
    a ona dodatkowo jeszcze operuje dość dobrze językiem francuskim i
    niemieckim.

    Świetnie mi się z nimi rozmawiało, bo są to ludzie bardzo inteligentni,
    na poziomie. Do dania dzisiejszego mamy z sobą kontakt i bardzo dobre
    relacje.

    Ich błędem z którego sobie nawet nie zdawali sprawy było to, że nie
    znali psychologii psów i traktowali go jak człowieka - jak małe dziecka.
    Nie zdawali sobie sprawy, że spełnianie każdej zachcianki psa sprawia,
    że ten pies zaczyna w domu dominować i podporządkowywać sobie całą rodzinę.

    Nie nazwałbym ich głupimi, ale raczej nieświadomymi w jaki sposób układa
    się psa. Trochę im opowiedziałem na ten temat i zaczęli się stosować do
    moich porad, ale teraz ciężko im zmienić zasady hierarchii w stadzie.