    Subject: Re: Powalanie twarzami na ziemię
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Sat, 14 Aug 2021 22:01:48 +0200

    W dniu 2021-08-14 o 21:02, Animka pisze:
    > Nastała w Naszej Polsce moda na bandyckie powalanie ludzi twarzami na
    > ziemię, przyduszanie kolanami i zakuwania w kajdanki. To jakieś
    > sadystyczne zboczenie szczególnie w stosunku do kobiet.
    > Nie założyła kagaca psu, to mogli jej mandat wystawić, a nie znęcać
    > się nad nią.
    > Boże co się teraz w tej Polsce dzieje, skąd nabrało się tylu bandytów
    > i skąd mają przyzwolenie na takie traktowanie ludzi.
    >
    > https://www.onet.pl/informacje/onetwarszawa/straznic
    y-wyciagneli-kobiete-z-autobusu-przydusili-do-ziemi-
    i-skuli-wideo/984l0d6,79cfc278

    W czym problem?

    Skoro się stawiała i nie chciała podporządkować to jeszcze powinna
    oberwać kilka razy pałką to szybko przestałaby dyskutować i pyskować
    oraz ustanawiać swoje prawa w środkach komunikacji miejskiej.

    Co do psów to ostatnio moją córkę pogryzł pies, którego jakaś paniusia
    prowadziła bez kagańca i bez smyczy. Pies doskoczył do dziewczyny i ją
    użarł w łydkę, a ona zaczęła się bronić próbując go kopnąć.  Paniusia w
    chamski i bezczelny sposób naskoczyła z pretensjami do córki dlaczego
    kopie pieska, bo piesek przecież jest łagodny, zamiast odciągnąć psa.
    Kiedy zobaczyła pogryzioną łydkę to szybko uciekła z psem, pozostawiając
    wystraszoną dziewczynę z pogryzioną łydką i problemem. Problemem czy
    pies szczepiony czy też córka musi się poddać bolesnej serii zastrzyków
    przeciw wściekliźnie.

    Weź też pod uwagę, że wścieklizną można też się zarazić śliną
    zwierzęcia. Jesteś pewna, że pies jest zdrowy i nie poliże lub nie
    uślini żadnej osoby w autobusie?