    From: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Potyczki z Miejskim Przedsiębiorstwem Komunikacyjnym
    Date: Mon, 22 Mar 2004 20:41:04 +0100

    > Akurat w tej sprawie to nie ja przesadzam tylko egzekutorzy, którzy
    kierują
    > sprawę do sądu i sąd roztrzygnie sprawę w okresie do trzech tygodni, także
    > nie wiem czy nie ma się czym przejmować, tym bardziej, że to nie ja
    > zawiniłem.

    Sąd rozstrzygnie sprawę w sobie własciwym trybie. Doprawdy nie pojmuję skąd
    te trzy tygodnie i co im w ogole do tego. Oni są od skierowania pozwu i na
    tym się ich rola konczy.

    > jakość przez 4 lata sięnie przedawniły, a odsetki wciąż rosną

    Owszem, przedawniły się, tylko po prostu o tym nie wiesz.
    (skoro grożą ze skierują do sądu to wnioskuję ze nie dysponują prawomocnym
    nakazem zapłaty)

    > No własnie co z tego, że podam jak i tak nic nie zdziałają, jak to sam
    > stwierdziłeś, a pierwsze upomnienie przyszło po 1,5 roku od zajścia, także
    > szanse marne...

    Powiem tak: równie marne szanse masz Ty na znalezienie tego oszusta, co oni
    na wyciągnięcie od Ciebie tej kwoty po takim czasie.

    pdr
    Olo