  • Data: 2015-10-17 00:00:41
    Temat: Re: Potrzebuję prawnika w celu odebrania nagrody
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-10-16 o 13:45, J.F. pisze:

    > Co innego, jakby wczesniej wyslac jakiegos platnego sms ...

    Ja pier...

    Żaden w uczęszczających tu "prawników" nie widzi znamion przestępstwa
    oszustwa?
    Wprowadzony jestem w błąd (wyzyskuje się ten błąd) w celu nakłonienia
    mnie do wysłania smsa który zamiast "potwierdzić" wygraną będzie
    skutkował inwestowaniem pieniędzy w konkurs czyli niekorzystnym
    rozporządzeniem mieniem.

    Czy ktoś w tym kraju musi wreszcie krzyknąć "król jest nagi"?

    Wszyscy podchodzą do tego pobieżnie. Wygrana Wygrana Wygrana.
    Podczas gdy tu chodzi o coś innego.
    O Art. 286. Oszustwo

    Po "prawnikach" spodziewałem się czegoś więcej :-)