    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osoby
    Date: Thu, 7 Sep 2023 21:13:57 +0200

    On Thu, 7 Sep 2023 20:37:01 +0200, Robert Tomasik wrote:
> [...]

    Nie ma adresu, albo nie maja zwyczaju/możliwosci wysyłac zapytań :-)

    > Tak. Bardzo często.

    Co by nie mówic, to w Unii żyjemy, mozna wyjechac na zawsze, przerwać
    zawsze i wrĂłcic ... albo przyjechac tylko na wakacje ...
    Mozna sie też urodzic za granicą ... hm, ciekawe co wtedy z
    obywatelstwem, peselem, i np spadkiem :-)

    > I co to zmieni. PrzecieĹź tego adresu nie ma.

    W bazie PESEL moze i nie ma, ale jeśli gdzies w Polsce mieszka,
    to pewnie podał adres w pracy, w banku, może jakies mieszkanie/dom
    kupił, moze dopiero buduje/wykancza.
    Moze samochod kupil ... i jakis adres przy rejestracji podał ... choc
    to chyba niebezpieczne w erze fotoradarĂłw :-)

    J.