  • Data: 2023-09-09 08:37:30
    Temat: Re: Poszukiwanie osoby
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest masa narzędzi OSINT do poszukiwania ludzi.

    I z tych korzystam a nawet z niektórych nielegalnych.
    Dotarłem do peselu a to ułatwiło poszukiwania i pozwoliło
    na dotarcie do adresu zamieszkania z kwietnia tego roku,
    więc być może aktualny.
    Natomiast jak ktoś nie pojawia się w Monitorach (nie występuje w KRS)
    nie prowadzi działalności, nie uzywa internetu, nie ma fb i nie ma
    żadnych zawodowych profili, to znaleźć możesz jedynie po adresie
    zameldowania jeśli jest w rejestrze pesel.

    Reszta to już pomysłowość szukającego, kojarzenie faktów i praca:
    telefony, przeszukiwania, sprawdzanie bo legalnie do baz UM, US, NFZ,
    ZUS ot, tak nie zajrzysz.

    Jeśli podasz imię,
    > nazwisko i rocznik poszukiwanego (tu, albo na priv) to mogę poszukać.

    W tych bazach gdzie Ty możesz kliknąć już sprawdzałem :-)