    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    <ukelmt$1qd$11$Shrek@news.chmurka.net> <QoBaN.164$OQm8.148@fx13.ams1>
    <ukfce2$1i1$4$RTomasik@news.chmurka.net>
    <R_QaN.12588$iIT1.3393@fx15.ams1> <ukhfqf$rk$5$RTomasik@news.chmurka.net>
    <cp8bN.5102$kM22.182@fx10.ams1> <ukj5a9$6qr$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <n39bN.12619$iIT1.10764@fx15.ams1> <ukla39$g84$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <i0vbN.215$OQm8.111@fx13.ams1> <ukme7u$83v$10$Shrek@news.chmurka.net>
    <DzzbN.3273$4cG4.2866@fx11.ams1>
    <1srccxycs0buk$.1cf2zz8hjzzf0$.dlg@40tude.net>
    <ukqibn$776$4$Shrek@news.chmurka.net>
    <bjhd01njvkl4$.1bw5rqgbz6yyg.dlg@40tude.net>
    <ukssva$14l$3$Shrek@news.chmurka.net> <jUtcN.10$Xs07.3@fx06.ams1>
    <uku8av$ng7$1$Shrek@news.chmurka.net> <57ycN.5$N2w8.2@fx07.ams1>
    <1bqiopfc5gkf7$.176kl9s4clmvd.dlg@40tude.net>
    Date: Sat, 09 Dec 2023 01:18:41 GMT

    On 2023-12-08, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Po pierwsze to chyba zawsze był rozdzwięk/pewna niezależność miedzy
    > numerkiem G i metodą komunikacji.
    > Po drugie - NSA to chyba jakis tryb kompatybilnosci z LTE ..

    Może i tak. Z domu jest 5G(SA) i serving też 5G(SA)/5G(SA). Nadal tylko
    1 wieża obok. Nb. w obu przypadkach to wewnątrz budynku. Teraz jechałem
    taksówką i obserwowałem co widać i z dala od zabudowy wież widać więcej
    (naliczyłem maks 6 jednocześnie). W zwartej zabudowie tak 1-2. Typowych
    wież, na wysokich masztach się prawie nie widzi. Na budynkach też mało.
    Podejrzewam, że model jest taki, że jest trochę nadajników średniej mocy
    a reszta idzie repeatorami w budynkach, bo praktycznie w każdym są.
    Teraz siedzę nb. w budynku, wcale nie wysokim (coś z 6 pięter), na
    którym jest bts i sygnał dość słaby za to 5 btsów widać bo pewnie jest
    n-operatorów fizycznych na tym dachu. Typowe sygnały dla serving na
    poziomie -100 do -70 dBm/ Moc 0.5-20pW.

    > Dawniej telefon co pewnien czas komunikował sie z siecią.
    > tak co 15minut do godziny. Czy to telefon inicjował, czy siec - nie
    > wiem, możliwe, ze obie strony.

    Dawniej to plagą był słaby sygnał i wysysanie aku na próbach logowania.
    Teraz te wszystkie telefony mają tak nędzny czas czuwania, że nikt już
    chyba na to nie zwraca uwagi, bo telefony siedzą na ładowarkach.

    --
    Marcin