    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Fri, 01 Dec 2023 12:53:05 GMT

    On 2023-11-30, Shrek <...@w...pl> wrote:
    > Robert kiedyś wyłuszczał kiedy warto szukać a kiedy nie.
    >
    > Jak myślicie - doszli do wniosku że nie warto szukać, czy po prostu
    > mieli w d4? Wychodzi na to że miała cały czas włączony telefon... Mogli
    > sprawdzić choćby z grubsza po BTSach - przecież nie była ukryta pod
    > ziemią, tylko była na widoku więc jakby wiedzieli +/- 300m to by
    > znaleźli, czy nie ma takiej możliwości żeby sprawdzić na szybkości?
    >
    > I moje pytanie - ojciec twierdzi że czekał godzinę na przyjęcie
    > zgłoszenia - myślicie że nagranie z poczekalni się ostanie, czy się
> [...]

    Rzepa podaje dzisiaj tak:
    https://www.rp.pl/spoleczenstwo/art39504401-dlaczego
    -zmarla-14-letnia-natalia-z-andrychowa-sa-wyniki-sek
    cji-zwlok
    "14-letnia Natalia wyszła z domu we wtorek, 28 listopada około godz. 8
    rano, by jak zawsze pojechać do szkoły, do Kęt. W drodze na przystanek
    poczuła się źle. - Zadzwoniła do ojca mówiąc mu, że ,,ma mroczki przed
    oczami", że nie jest w stanie iść i nie wie gdzie jest - mówi nam osoba
    związana ze śledztwem.

    Ojciec zaczął szukać córki na własną rękę, kiedy to się nie udało,
    pojawił się na komisariacie policji w Andrychowie. Była godz. 10:30.
    Powiadomienie o zaginięciu dziecka policja przyjęła o godz. 11:30 a więc
    godzinę później. Dlaczego, skoro sprawa wyglądała alarmująco? To ma
    wyjaśnić kontrola jaką wszczęto - w KWP w Krakowie i KGP."

    Ponoć nie mieli możliwości ustalenia po bts'ie z lokalnego komisariatu,
    ale też nie zgłosili do KW w Krakowie, która taką możliwość ma.

    RMF w dodatku mówi, że nadano sprawie niższy (poszukiwawaczy) priorytet.

    --
    Marcin