    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszukiwanie osób
    Date: Fri, 1 Dec 2023 06:32:03 +0100

    > Można to sprawdzić "na szybkości", ale dokładność jest mniejsza.

    No ale wiadomo gdzie z dokładnością do kilkuset metrów szukać. W tym
    przypadku zupełnie wystarczająca.

    > Natomiast
    > boję się, że w tym konkretnym wypadku by to nic nie dało. Nie wiem, jaki
    > tam jest teren, ale zaginionego dziecka, to bym szukał w lesie,
    > krzakach, pustostanach czy wzdłuż drogi, którą mogła jechać, a nie na
    > parkingu przed czynnym sklepem.

    Czemu dziecka z problemem medycznym akurat miałbyś szukać w lesie, skoro
    telefon pokazuję drogę którą szła?

    > Nie znaleźli, bo nie szukali. Po prostu ktoś normalny dopiero wówczas
    > szedł i się dzieckiem zainteresował. Przecież nie wiedział, że zginęło.
    > Ale nie liczę na to, że pojmiesz ten niuans.

    Jak się okaże że się mylisz to przeproszisz i odszczekasz? Znaleźli i
    szukali.

    > ale nijak to do Twojego opisu nie pasuje. Chyba, że piszesz o jakimś
    > innym zdarzeniu, to napisz o czym chcesz dyskutować.

    O tym piszę.

    > W tym wypadku Policja została poinformowana około 14:00, zaś dziecko
    > zaginęło przed 9:00.

    Skąd ta informacja?

    > Zazwyczaj komunikat o poszukiwaniach do sił własnych (czyli obszar KP
    > Andrychów) podaje się w momencie, gdy dyżurny pozyska informację. To
    > może być jeszcze, zanim ktoś przyjdzie do jednostki, jeśli wcześniej
    > zadzwoni i powie.

    A jak się okaże że czekał godzinę a potem godzinę go przesłuchiwali to
    będzie to jakieś nieprawdopodobne?

    > Z materiałów wynika, że znalezione około 15 dziecko do Prokocimia
    > dowieziono karetką o godzinie 18. To jest mniej więcej godzina drogi.
    > Mnie ta zwłoka intryguje. Wydaje mi się, że wyprowadzenie jej z takiej
    > hipotermii było niemożliwe, ale może należało użyć śmigłowca i
    > bezpośrednio z miejsca znalezienia ją przerzucać. Ale teraz, to każdy
    > mądry. Po prostu dywaguję, co można było zrobić lepiej.

    Czyli znów winni są sanitariusze a nie policja co dupy nie ruszyła...
    Dość typowe...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!