    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Poszkodowany w wypadku samochodowym
    Date: Wed, 25 Jan 2006 23:27:27 +0100

    A.P. [###a...@o...pl.###] napisał:

    Po zakończeniu leczenia składasz wniosek do ubezpieczyciela OC
    samochodu. Gromadź dokumenty, bo można spokojnie wygrać nawet za leki.
    Ja akurat nie brałem rachunków, ale te, które miałem rozliczono bez
    słowa.

    Co do leczenia zagranicznego, to już może być kłopot o tyle, ze musiał
    byś dowieść, że nie ma możliwości leczenia w Polsce. nie znam się na
    tym i nie podejmuję się oceny, czy w tym wypadku są możliwości, czy
    nie ma. Ale możesz zawsze kierować do ubezpieczyciela pismo z prośbą o
    rozważenie możliwości sfinansowania leczenia. Spróbuj podnieść w
    uzasadnieniu, że jeśli nie uda się Ciebie wyleczyć, to będziesz na
    nich dochodził renty. Może im leczenie taniej wyjdzie.