  • Data: 2013-07-02 14:35:20
    Temat: Re: Poświadczenie nieprawdy - jak walczyć?
    Od: "ikarek" <i...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:51d1feb6$0$1269$65785112@news.neostrada.pl...

    > Wiesz, ale FB, to żaden wyznacznik. Znam szereg osób korzystgajacych z
    > Internetu, a nie korzystających z FB.

    Strona Anty-NC+ miała ok. 100 tysięcy "lajków" :)
    https://www.facebook.com/antyncplus

    Wracając do sprawy, to odbiór tej akcji może być niejednoznaczny.
    Z jednej strony, oczywiście, to niedobrze, że policja używa urządzeń
    nie spełaniających wymogów - z drugiej, przepraszam, ale wygląda to
    trochę na kombinacje piratów drogowych, jak wykręcić się od mandatu.

    Tylko nie bijcie :) napisałem "przepraszam" oraz że taki może być
    "odbiór", a nie, że tak jest faktycznie.