  • Data: 2003-11-21 17:14:58
    Temat: Re: Posty, a prawa autorskie
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bplemj$6ea$1@news.onet.pl...

    > Nie podpadają bo wypowiedzi NIE SĄ utworami.
    > Ile razy trzeba to powtórzyć, żeby dotarło to do ludzi ???
    A ustawodawca uparł się, że W JAKIEJKOLWIEK postaci, a szczególnie wyrażone
    SŁOWEM. Sorki, ale możesz najwyżej iść popikietować pod Sejmem ;) Można
    jeszcze dyskutować o poście w stylu "idź się powieś", ale np. moje posty
    często nie różnią się w formie od artykulików lub odpowiedzi na pytania
    czytelników, publikowanych przeze mnie w gazetach. Różnica jest tylko taka,
    że tam piszę za pieniądze, a tu dla idei.
    Pozdrawiam,
    MArta