  • 1. Data: 2003-10-31 07:30:46
    Temat: Postępowanie upominawcze i termin zapłaty
    Od: "Kajci" <k...@p...onet.pl>

    Dostałem nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym, mam na zapłatę dwa
    tygodnie. Kwota nie jest astronomiczna bo 1400 zł + około 280 za postepowanie.
    Czy w przypadku jeśli się odwołał i niestety przegram ( bo strona jest
    powszechnie znana i szanowana firma PKT i ) to czy koszty mogą wzrosnąc, a
    jeżeli tak to o ile.

  • 2. Data: 2003-10-31 12:37:18
    Temat: Re: Postępowanie upominawcze i termin zapłaty
    Od: "lablador" <l...@p...fm>

> [...]
    > Czy w przypadku jeśli się odwołał i niestety przegram ( bo strona jest
    > powszechnie znana i szanowana firma PKT i ) to czy koszty mogą wzrosnąc,

    Wzrosna o 84 zl z tytulu uzupelnienia wpisu sadowego. Jak rozumiem w tych
    280 zl sa koszty zastepstwa procesowego.

    PS to czy powod jest szanowany czy nie nie ma znaczenia. Istotne jest na ile
    dochodzone przez powoda roszczenie jest zasadne.

    Dan.

  • 3. Data: 2003-10-31 14:09:13

    ORaz dojda odsetki, ponieważ naliczane są do dnia zapłaty. Przy 1400 złotych
    sa one jednak niezwykle małe.

  • 4. Data: 2003-10-31 20:59:18
    Od: "Kajci" <k...@p...onet.pl>

    A o ile w ten sposób mogę opóźnić termin płatności.
    Kajci