  • Data: 2009-04-16 07:08:32
    Temat: Re: Postepowanie spadkowe jedno, czy niezbedne drugie???
    Od: VoyteG <V...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 15 Kwi, 18:07, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > VoyteG pisze:
    >

    > >> Dla mnie nadal piszesz nie jasno :)
    > > Juz rozjaśniam :-)

    Ok, juz sobie sam wyjaśniłem, gdy przeczytałem, tresc postanowienia.
    Czyli warto pytać cytując z pisma, a nie z pamięci :-)

    Dla tych, co bedą czytali ten watek, wyjaśniam ze wniosek o
    stwerdzenie nabycia spadku z ustawy.był wielopkoleniowy - kilka
    punktów i dotyczył spadkow w kolejnosci umierania.. A jednym z nich,
    że "swierdza, że spadek po Elżbiecie nabyli Jacek i Barbara. :-)