    From: "Buker" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Postepowanie sadowe
    Date: Thu, 21 Feb 2002 16:43:44 +0100

    Użytkownik "Piotr Skaba" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a531p3$mbp$1@news.tpi.pl...

    > Użytkownik Buker <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:a50rtf$7dj$...@n...tpi.pl...

    > wiadomości

    > dyskusyjnych
    > sie

    > Drogi Bukerze!
    >
    > Czyz naprawde zasluzylem sobie na taka opinie?
    > Moja statystyka na pl.soc.prawo to 25 postow od 11.02 do 20.02
    > (srednio 2,5 posta dziennie) + kilka na e-mail. Ogolem pisalem
    > na 16 tematow. Dziennie przychodzi ich kilkadziesiat na grupe.
    > A przez 10 dni? Wiec chyba nieladnie tak uogolniac.
    >

    > Niestety ilość

> [...]

    Gdzie w moim poście zauważyłeś epitety? Złośliwości owszem. Ale Twoja
    odpowiedź była, delikatnie mówiąc, nietrafna co oznacza, że wprowadziłeś
    kogoś w błąd. Mniemam, iż osoby proszące o radę oczekują odpowiedzi
    poprawnej a nie fantazji, przypuszczeń lub gdybań "ekspertów". Na otarcie
    łez - nie Ty jeden wypisujesz tu bzdety.