  • Data: 2005-04-26 18:41:46
    Temat: Re: Postepowanie o wymeldowanie z pobytu stałego
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub JJ wrote:
    > Dostałem pismo od swojej zony o wymeldowaniu mnunie z mnieszkania (jej
    > własność) gdzie jestem zameldowany na stałe. Postepowanie jest wszczete na
    > podstawie art.61 par. 4 k.p.a. Obecnie nie zamieszkuje w nim.
    >
    > Moje pytania:
    > - czy moze ona od tak sobe mnie wymeldowac

    Tak.

    > jezeli nie mam mozliwości
    > zameldowania sie gdzie indziej

    Masz nie możliwość, ale obowiązek zameldować się tam, gdzie mieszkasz.

    > - jak moge sie bronic przed wymeldowaniem nadal jesteśmy małżeństwem

    Zamieszkać tam.

    > - czy w jakis sposób broni mnie nasze prawo???

    Wręcz przeciwnie. Ustawa o ewidencji ludności i dowodach osobistych nakazuje
    Ci się wymeldować z miejsca, w którym nie przebywasz i zameldować się tam,
    gdzie faktycznie przebywasz (przynajmniej od 3 dni).

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>