eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPróbowała wwieźć w bagażniku lidera Obywateli RP na teren Sejmu › Re: Posłanka próbowała wwieźć w bagażniku lidera Obywateli RP na teren Sejmu [nieprawomocny wyrok w trybie nakazowym]
  • Data: 2019-09-06 13:41:00
    Temat: Re: Posłanka próbowała wwieźć w bagażniku lidera Obywateli RP na teren Sejmu [nieprawomocny wyrok w trybie nakazowym]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF <u...@d...invalid> pisze:
    > W dniu 2019-09-06 o 10:47, u2 pisze:
    >
    > Pozwolę sobie przypominać ze jesteś tym palantem od niechcianej
    > prasówki i kretynem który nie potrafi się zastosować do swojej rady
    > czyli do ustawienia filtra na oponenta. :-)

    *TY* tej prasówki nie chcesz?

    Akurat ta prasówka jest jako tako na temat grupy PRAWO:
    * jest nieprawomocny wyrok w trybie nakazowym (zaocznym?)
    * jest posłanka która unika zeznawania (prawnie/bezprawnie)
    * jest ściganie przestępstwa/wykroczenia posłanki z KW97
    (Naruszenie przepisów o ruchu drogowym) choć moim zdaniem powinno to
    podpadać coś pod "naruszenie *ochrony* Sejmu" i dla mnie bardzo
    interesującą prawno-politycznie jest unikanie tej linii oskarżenia

    Kto za PiSem może być adwokatem strony jak to totalna opozycja, jej
    posłowie i posłanki mają prawo w dupie.
    Kto za PO może być adwokatem strony że PiS "z naciąganiem prawa"
    zablokował przewożonym osobom dostęp do Sejmu, że ściganie posłanki
    na podstawie prawa o ruchu drogowym jest kolejnym "ledwo przyzwoitym"
    naciągnięciem prawa przy tym dystansie na jakim nastąpił przewóz.

    Jak dla mnie "wyrok może budzić wątpliwości" ale 1_500 grzywny dla
    posłanki to średni i sensowny ukłon w stronę zasady "Dura lex, sed lex"
    https://pl.wikipedia.org/wiki/Dura_lex,_sed_lex

    Tylko że znając życie dyskusja błyskawicznie zejdzie na praktycznie
    tylko politykę zamiast jak wypadałoby na tej grupie
    na politykę *pod SOLIDNYM płaszczykiem prawa* :-)

    --
    A. Filip